Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-07-10, 10:50
Lena*s avatar
Lena* Lena* är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005
Standard Sv: Ville bara hojta till om Naxos...

Tack! Borta bra men hemma bäst...visst, men det tar inte många dagar innan man längtar tillbaks igen!

Ja, konserten, det var ett måste kände vi när vi åkte ner. Bokade biljetter en timme före, uppe i muséet. Jag påpekade att vi absolut vill sitta låååångt bak och sa att vi har småbarn med oss och vill kunna slinka ut lätt och obemärkt om det skulle behövas.

Visst, det förstod hon och vi fick platserna längst bak. *pustade ut*

Då vi kommer in, 5 min innan konserten skulle börja, visar vi våra biljetter och mannen säger vänligt åt oss att vänta en liten stund. Jaha, tänker vi, ska vi sitta ute i gränden, uppe i palmen eller vad...

Efter en liten stund visar han oss våra platser - näst längst fram!!! Snopna sätter vi oss och jag känner liiiitegrann att svetten börjar lacka (nu låter det som om vi har galna vilda ungar vilket vi inte har, men lilltjejen på snart 3 är väl inte första alternativet man tar med på konsert).

Hur som helst, summan av denna långa berättelse är att allt gick jättebra, barnen var med hela tiden och njöööt och vi kunde glädja oss åt mycket bra platser.

Hur längst bak blev nästan längst fram har jag ingen aning om, men det spelar ju mindre roll nu...!

Hej från Lena*.0
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:39.