![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker gärna till Elafonissi enbart för resans skull! Sedan är ju målet inte heller fy skam.
![]() Min rekommendation är att ni hyr bil och åker själva (om det finns möjlighet förstås...det är hemskt lätt att hitta), så kan ni stanna till i någon by på vägen och äta en bit mat på hemresan. Vi valde att inte åka längs västkusten (då kan man klämma in Falasserna på väg hem), eftersom tanken på hårnålskurvor med bergvägg till höger och stup/hav till vänster fick mig att bli svimfärdig redan innan vi kommit iväg ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kjørte bil selv til Elafonissi, tok den ene veien over "innlandet" til.., og langs Kysten hjemover. Syntes ingen av veiene var ille å kjøre (har høydeskrekk selv).
Da kan dere, som det ble sagt ta en tur innom Falsarne på vei tilbake. Det var en fantastisk tur, stoppet på vei hjem ved et lite "gatekjøkken" hvor vi kjøpte oss litt is, Frappe og brus. Der kunne vi sitte med vårt innkjøpte å skue utover en fantastisk utsikt. Har dere mulighet for å leie en bil en dag, så hadde jeg ikke vært i tvil! Da kan dere stoppe når og hvor dere vil. En bil koster ikke mye mer enn buss T/R for to personer... Ia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Elafonissi är även min favorit men båda stränderna är fina.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|