Citat:
Ursprungligen postat av netzz
"klipp"
Vi har fått ett bra pris tror jag på ett tillsynes fint hotell på Naxos (golden sun?) 40 euro/natt och det är en lägenhet med två rum. 
|
Jag började titta lite på detta hotell men nu är det lite för länge sedan jag var på Naxos så minnet sviker mej.
Som jag förstår det så är hotellet i Stelida, Agios Prokopios. För mej känns det som att detta är då man kommer från Naxos stad mot Agios Prokopios. Det blir alltså en bra bit ner till stranden längs den smala och hårt trafikerade vägen mellan Naxos stad och stränderna, kanske inte den roligaste vägen att promenera om jag nu har rätt i mitt antagande.
Om ni vill bo i Agios Prokopios så finns det många hotell att välja på, både med och utan pool. Ett som många trivs väldigt bra på är hotellet som heter just Agios Prokopios och som även har annonser här på Kalimera. Det är inte havsutsikt därifrån men hotellet är fint och välskött med en fin pool och framförallt så är det trevligt folk som äger det.
Se nu till ni som minns om Naxos att korrigera mej om jag har fel om Stelida så att vi inte lurar netzz alldeles för mycket.
Mvh Janérik