Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Hemelektronik

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-06-07, 10:06
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Webläsaren....fixat men nya problem

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Hade samma problem för bara några dagar sedan, hämtade en uppgradering från Microsoft som jag glömt installera och vips var problemet borta. Du borde prova med att hämta hem servicepack 2. De uppdateringar som du har installerat kanske kräver servicepack 2? Vet inte alls om det är så, men det kan vara värt att prova.

En sak till Hasse: Jag hade tidigare i år stora problem med Norton, (program hängde sig, mejl gick inte att skicka) bytte till F-secure och nu är allt frid och fröjd.

Ja den där Service Pack 2 (som tog en evinnerlig tid att tanka) löste som sagt en del smärre problem då jag tog hem den första gången. Nu gick den med i borttagningen tillsammans med alla Windows mindre uppdateringar. Det var 38 st. separata jag tankade hem i går så jag ska ge mig på SP 2 endera kvällen eller kanske i helgen när jag har bättre om tid att låta den stå och jobba.

Normalt, när jag har en frisk dator är Norton bra grejor, jag har inte kunskap tillräckligt för att avgöra om det är "skit" som många andra påstår.

Hasse
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:41.