Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-06-05, 14:53
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Karpathos direkt

Hej Cia! Jag gick forbi Mertonas haromdan, det pagar ett ratt ljudligt nybygge mittemot sa du hade det sakert tystare nar du var dar.

Ett fortydligande bara: det jag skrev om begravningstaget nyss riskerar misstolkas. Att jag kopplade ihop det med min moppehyra beror pa att jag funderat i nagra dagar pa om jag skulle ge mig pa moppeprojektet, jag ar ju inte van. Och att da hamna i slutandan av ett begravningstag efter en trafikolycka kandes lite - kusligt. Men naturligtvis overtraffar den tragiska olyckan mina sma funderingar med ett par ljusar...

Annars kan jag rapportera att vattnet vid Vrondistranden var svinkallt i dag. Vinden har nog vant for haromdan var det fantastiskt. Men idag var det - friskt

Greenpeace hor till stallena som inte oppnat for sasongen an, sa tyvarr kan man inte fa en god lunch dar efter badet. I dag akte jag i stallet in till stan och at lunch pa To feggari, ingen markvardig mat men underbart lage pa Pigadias stokigaste grekgata
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:53.