![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Här kom åsså 2 st kalispera tröjor idag!!! Skall premiär användas på skiathos...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tips:
Clique som säljs på bla Stadium brukar ha snygga och billiga linnen. Under 100:- även om man bara köper ett..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
?För att det är kalimeralinnen vi vill ha
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Varför inte ett svart linne med "Kalimera" skrivet med glittertext i silver? Kan det vara nåt? Ett par hundringar kan jag tänka mig att betala, max 250 kronor.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu har jag fått mina Kalisperatröjor
Görsnygga, som vi säger på västkusten! /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Vil bare si at KALISPERAtrøyene virkelig er s t i l i g e, Janne
- og heldigvis er de i samme deilige myke bomullskvalitet som de blå KaliMERA trøyene Om 66 dager pakkes de ned i sekkene, - men det kan nok være de blir tatt i bruk her hjemme før det Kari
|
|
|
|||
|
|||
|
Kalisperatröjan har kommit till m ig också. Tack för det Janne!
|
|
|
||||
|
||||
|
Visst är Kalisperatröjorna snygga! Ser fram emot att ha den på semestern. Mvh Ann
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Då är man hemma igen .Ville bara tala om att Kalisperatröjorna var en superhit .Jag har aldrig pratat med så många eller sagt Kalispera på "alla" år som jag gjorde på en kväll i Chania.Mina döttrar växte ca:2 meter så jag började undra om vi skulle komma in i en taxi av all uppvaktning dom fick.Ha de gött alla.. Nicke. |
|
|
||||
|
||||
|
Hur är det med storlekarna?
Är de stora i storleken som mera-tröjorna, eller ska man beställa den storlek man brukar? |
|
|
||||
|
||||
|
[/QUOTE]
Hur är det med storlekarna? Är de stora i storleken som mera-tröjorna, eller ska man beställa den storlek man brukar? [/QUOTE] Hej Sorry för "delayen" Elisabet .(Mycket jobb efter semestern) Vi tyckte att dessa var som mera tröjerna..(= Underbara )Ha de Nicke. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ia
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag kan oxå gärna tänka mig ett linne... eller två....
Både Kalimera och Kalispera.. Kan ju vara bra att ha ett av varje, minst!
|
|
|
||||
|
||||
|
Usch vad tiden är lång när man väntar
,var blir vecka 29 av .Nicke |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Jag tycker att det var en rolig idé. Jag är helt klart intresserad. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Passar även på att säga att det varit jättekul att följa er resa live, de platser man själv besökt framkallade en extra känsla av att själv vara med. ![]() //Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |