![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
, ja DET du Jeg forstår at DU ikke er mormor , men fortsatt er UNG og fullt opptatt av MORsrollen, og, VISST er det største som finnes å bli MOR (- UTEN kan du i alle fall ikke bli MORMOR )Nå kan jeg selvfølgelig heller ikke bli mormor til de barna jeg håper sønnen min engang får........ ( - så du ikke "tar" meg på DEN, Elisabet )og, VISST er jeg fortsatt MOR, med omsorg og bekymringer for barna mine, som jo for alltid vil være nettopp barna mine. Men, når barnebarna er med, da er jeg nå først og fremst MORMOR og titulerer meg som det Kari |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
"Kunde bara inte låta bli" med tanke på ordväxlingen tidigare i tråden Citat:
och att få resa med barnbarnet och bara rå om henne måste vara helt underbart!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi mormödrar är lite folk för sig
Vårt barnbarn har det inte illa i sommar heller.Nu tre veckor på Kalymnos och sedan 10 dagar på Karpahtos Det var ju väldigt tråkigt för er med olyckan, men kan förstå henne att hon vill stanna hemma och satsa på ny resa. Tror att jag skulle ha gjort det samma. Att inte kunna bada i den värmen och hoppa med kryckorna på dom ojämna vägarna hade jag nog inte gjort. Ni har ju gjort det bästa av situationen i allafall Rätt som det är så kan ni åka tillsammans en vacker dag Men väldigt besviken blir man ju när det händer oväntade saker Riitta
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|