![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Och min drink är en Nefeli special från Nefelibaren ,Myrties,Kalymnos
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är en del av ett större foto på två farbröder
som intar dagens ouzo vid en av gränderna i Olymbos, Karpathos. ![]() Får man passa på att fråga om någon kan översätta texten på stenen ovanför dörren? (Jag förstår ano och kai och 18 mars(?) 1889. Och Nikolaoi? ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min är tagen på Kreta på en klostergård (Moni Gonia) väster om Chania.
Och jodå...jag gillar kloster ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad roligt att se Elisabet, man ser ju din avatar ofta vilket inte gör något med tanke på alla dina roliga inlägg
![]() Har tänkt att skaffa mig en avatar efter Kreta resan. Martinifk med 50 långa dagar kvar men bara 6 skoldagar..... |
|
||||
|
||||
![]()
[INDENT]
Citat:
[/INDENT] |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min e från Parthenon,(tidig förmiddag o nästan inget folk)...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Min föreställer strandkanten på Lemonakia. En strand på Samos som var fantastisk fin!
Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Min bild är tagen i Xerokambos på Kreta. Helst hade jag sett att min avatar föreställde Makrigialos som är mitt favoritställe, men det får bli efter nästa Kreta-resa...
Göran |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men jag skulle nu ha valt den andre gubben ![]() ![]() Min avatar har jag tagit i Agios Sostis på Mykonos, en ö jag bara varit på en enda gång. Vid Agios Sostis stranden fanns då i alla fall (5-6 år sen) en bra gömd taverna, som en svensk kvinna hade då. God mat fick vi till vår lunch där - och blombuketten i hennes fönster kunde jag inte motstå, så den blev förevigad. En liknande bukett såg vi i höstas på ett litet hotell på en av smågränderna i Chania på Kreta. Fint fotomotiv det också, och självklart kom kameran fram även då. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyrkklockorna ovanför hamnen på Milos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Och min bild är tagen på Naxos... sommaren 2004. Kanske borde byta till en nyare efter sommaren..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skopelos stad 2004.
Jag säger som flera andra.... dags att byta avatar snart! Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är från balkongen på Maistrali Hotel i Galissas på Syros. Ser ut att ha det ganska bra där i solen...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, kankse en dum fråga, men hur får man till en avatar, vart klickar man etc...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Du mailar helt enkelt en bild till Janne så lägger han in den i din profil. Kolla länken här så får du info om vilken mailadress du ska använda ![]() http://www.kalimera.nu/forums/faq.ph..._vb_avatar_how //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Zanét! då ska jag lägga in en bild på min mammas by Mesenikolas.... Världens mysigaste plats på jorden!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det bidde lille morfar istället... fick ringa och fråga honom först, tror att han förstod i alla fall... han är bara så söt...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Om jag har fattat rätt så är din mamma alltså ett exempel på det som diskuteras i slutet av den här tråden: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=4275 Stämmer det? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|