![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om Kalmar har likadana vintrar som Malmö? Risken är stor eller hur? Det är nämligen dit vi ska flytta...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men det är klart att jämför du Umeå med Kalmar och Malmö så liknar väl väder- typen i Kalmar mer Malmö än Umeå. Men jag vill ändå gratulera er till att det säkert blir enklare att hitta billigare resor till Grekland från södra Sverige till Grekland då ni ju kommer få närmare till kontinenten direkt via både Kastrup och Sturup ![]() Mvh ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte inte på att det jag skrev var väldigt off-topic, sorry!
Japp, det blir underbart skönt att kunna hitta billiga resor, och då kan vi åka oftare (kanske?) till Parga och kolla in nya affärer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Alltså bortser jag inte från att även jag tappar tråden ibland ![]() Nu ser jag det ju inte som ett egen-värde att få ihop många inlägg som möjligt. Hela den här Kalimera-grejen är väl mer som en hobby som hänger ihop med mitt Greklands-intresse.Men några av mina inlägg har jag riktat till dig eftersom du bett om tips om boende-tips etc.på Lefkas bl.a. Hoppas dom kommer till användning ![]() Ha det gott ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ruby - menar sällan något illa |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej Ruby Det är okey. Jag är lite trögfattad ibland, förstod inte att du skojade, så jag miss-förstod dig helt enkelt ![]() ![]() ![]() Ha det gott ![]() Senast redigerad av epiros den 2005-05-12 klockan 08:24. |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Janet]Tänkte inte på att det jag skrev var väldigt off-topic, sorry!
Ibland snubblar tankarna, och fingrarna fladdrar över tangent-bordet, och ibland glömmer vi kanske bort att det mesta här trots allt handlar om nåt så angenämt som semester. Ha det gott ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|