![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Stort tack, Jannis, för ett intressant månadsbrev (än en gång)!!
Hoppas du och Ylva får en riktigt skön sommar hemma i Sverige och att det finns goda druvor kvar på vinrankorna när ni återvänder till härliga Kreta. Catlady 🐈
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|