Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Jannis & Ylvas hörna

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #19  
Gammal 2026-06-18, 20:28
Catlady Catlady är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Tyresö/Stockholm
Inlägg: 1 767
Standard Sv: Er man i Ierapetra april 2026

Getpinglan, du har så rätt!!!

Jag har valt bort, från allra första början på 1990-talet, att finnas i de sociala medierna (och det är jag tacksam för i dagens läge)! Att "fläka ut" sig själv till allmän beskådan ligger inte för mig. Läser dock ett och annat och förfäras över både språk och ytlighet......

Det är ett stort nöje och dessutom allmänbildande att läsa Jannis månadsbrev. Jannis och Ylva (lyckostarna!) lever den dröm jag hade själv men som av ett antal orsaker inte gick att förverkliga, tyvärr!
Men jag får, i andra hand så att säga, uppleva det ändå.......
Så, varje månadsbrev fyller mig med lycka (om än i andra hand...) men allt är bättre än inget!

Catlady 🐈

Senast redigerad av Catlady den 2026-06-18 klockan 20:40.
Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT