![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Den 24 augusti blir det 1 vecka tillsammans med dottern på Lesbos, en ö jag aldrig varit på. Det ser jag mycket fram emot.
6 dagar efter att vi kommit hem reser jag och min man till Rhodos och 2 dagar senare till Tilos. Hur länge ….kanske 6 veckor. KR Vi kanske ses på Tilos - undrar om KR är man eller kvinna. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
25 sept bär det av. När båten är upptagen o fixad. Flyg t Athen sedan inrikesflyg t Naxos. Ska bo i Agia Anna för första gången, tänker det blir bra så sent. 1 okt flyttar vi oss ända t Choran
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren - Vilken lyx att vara sex veckor på Tilos.
Ha en fin resa till Lesbos innan dess. Det är jag på fotot även om det inte är helt nytaget. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Naxos den 5 september och blir där i tre veckor
![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Og vi skal til Nea Chora i 2 uker fra 6. september. 2 år siden sist, så spennende å se hvor mye nytt det er - for det er det sikkert.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er alla.
Länge sedan jag skrev nått här, men tittar in då o då ![]() Om drygt en månad (28/9) åker jag o min kompis 14 dagar till Rhodos igen, ska bo på ett annat hotell än vårt gamla vanliga, nya ägare på Annapolis o blivit så mycket dyrare sen förra året ![]() Det blir min 26:te resa dit ![]() Må så gott allihop ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hjärnsläpp KR! 🙄 ursäkta! 🤗
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker 21/9 till Athen för vidare färd till Amorgos ska i år prova nattbåt med hytt så kommer vi direkt till Amorgos där vi först ska bo i Langada och sedan i Katapola vi åker hem 4/10. Längtan är stor nu 😊
|
|
|||
|
|||
![]()
Lyckliga ni, som ska få resa till allas vårt "andra" hemland" !!!
Catlady 🐱, som tyvärr blir hemma i år och är så avis..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nästa Söndag åker vi till Lemnos, Ska bli skönt att få koppla av och besöka en ny ö.
/ Mange |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|