![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
Varmt tack för, som vanligt, mycket underhållande läsning! Extra kul var det för mig som frekvent besökare på Friskis & Svettis att läsa din kategorisering av folket på gymmet. Mycket hög igenkänningsfaktor!!!! Kan trots det tänka mig att utöka listan med ytterligare en kategori ..... .... "Ockupanten" En ung kille, nära kompis till "Fingergymmaren", som sitter i träningsmaskinen och stirrar i mobilen som han håller i ett stadig grepp utan att röra en enda muskel i kroppen. Intill honom står kompisen med samma stirrande blick på sin mobil och beredd att när som helst avlösa vännen i maskinen när han efter mycket låååång stund till sist med ett stön rör någon kroppsdel ett par gånger och sedan utmattad glider ur maskinen. Slösar tid? (Ja! Min tid om jag är dum nog att vänta på att maskinen ska bli ledig!) ![]() Fridens liljor på er också, och Trevlig Vår! önskar Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar och bockar! Håller verkligen med dig om att det skulle behövas en Pippi Långs-Trump för att få bukt med den karlen.
Jag har för min del aldrig varit på gym så nu fick jag lite nyttig information. ![]() Kalo Mina till mars månad! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lek med ord uppskattas verkligen, Jannis! Du är verkligen en expert, jag minns även alla dina limerickar.
Sen blir jag glad över att priset på AirBnb är högt på Kreta. Det är ett otyg och borde inte finnas! Jag blir glad varje morgon då jag finner att du har snickrat ihop ett nytt månadsbrev. Dagen blir liksom trevligare då! Vännen Yannis/Birgitta, som hoppas att våren kommer snabbt i Västerbotten. Och som en föraning om våren plockat ut dom 3 olivträden på balkongen, trots mycket snö utanför. |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo mina Ylva och Jannis!
Alltid lika kul att läsa nyheterna från Kreta.🇬🇷 Ja, många över-Tramp begås idag, tyvärr är det så illa, att man knappt kan se på nyheterna längre. Men det här nyhetsbrevet var roligare. Vilket gym-studium! ![]() ![]() /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|||
|
|||
![]()
Stort tack för givande och trevlig läsning som alltid.
Ser fram emot kommande rapporter, Lasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stor tack för denna månadsrapport, som hör till det intressantaste jag läst från er.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, "Ockupanten" känner jag till men glömde, Masse. Ylva påminde mig idag om "Atleten", som mest håller till bland tyngdlyftningsstängerna. En undergrupp till "Självbeskådaren". Känns också igen på kroppsformen likt en gammal pilsnerflaska.
Är det snart dags för tydliga stövelTrump, så att Musken åker ner i myllan? Annars gläds jag över positiva kommentarer. Det kan leda till nya brev. / Jannis |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill också tacka..
Indelningen på gymmet😂 Våren är på gång här vid kusten,men det ser ut att bli vinter till veckan Och då hoppas jag att det blir skare,de gillar jag!!Då ska vi ut och köra sparken och jag. Pia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|