|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Brukar ni besöka grottor när ni är i Grekland? 

Ingen grottmänniska jag heller. När jag var yngre gick det an, men nuförtiden låter jag grottorna vara. Såna grottor som man kör in i med båt är ingenting för mig de heller. Tänker bara att snart kommer det en stor våg och sköljer in över oss.   / Anne   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jo, man har vært i den på Antiparos pluss Drogorati og lake Melissani på Kefalonia.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi reser ju alltid i juli, så det kan vara skönt att grotta ner sig i lite svalare atmosfär någon dag. Det har blivit några grottbesök genom åren, men det som sticker ut är nog Drogarati Cave på Kefalonia.... //Conny   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hi-hi, där var du vitsig! Samma här! Gick väl ned i en grotta på Antiparos "för att man skulle ha gjort det", samma sak i Uppenbarelsegrottan på Patmos. Fascinerande att så många genom århundradena tyckt att Patmos "Anakalypsis Cave" varit så fascinerande, och om det inte vore för sprickan i berget, så... Numera kan jag knappt använda många apostlahästar alls... De gör inte många hästkrafter om vi säger så... Själv grottar jag ned mig i Kalimera - periodvis. :-) /Getpinglan | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |