![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Jannis, så roligt att höra från dig igen!
Har saknat dina matiga, informativa och humoristiska månadsbrev ![]() Att bli smittad av allsköns virus/baciller på flyget är visst legio numer! Undrar hur ofta flygbolagen byter eller åtminstone rengör filtren i luftsystemen? Alltför sällan, verkar det som....!! Catlady, som önskar hon vore på Kreta nu...... |
|
|||
|
|||
![]()
Masse.
Då skulle man kunna säga: Liket lever! Du har humor i överflöd också. Hur är det med din rehab? / Jannis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ute kan jag gå lite längre med hjälp av rollator. Och el-rullstolen som jag fick för ett år sedan är i bruk dagligen utomhus för längre turer till/från träningen, ärenden på stan och 1 tim daglig tur med hunden som springer fint vid sidan om. Det innebär en väldig frihet för mig. Så, jo tack, det går framåt, men sakta. Men inte lika sakta som för ett år sedan! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Masse! Fint att höra att det går framåt. Kämpa på!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Masse: så roligt att höra att det går, även om det är lite långsamt, framåt.....
Du verkar "personifiera" uttrycket: "andens seger över materien"...... ![]() Envishet kan bära en människa långt..... Hoppas så att du får resa igen, SNART...... kanske till 🇬🇷 Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att höra från er och även Masses framsteg! 👍
Tack för att ni delar med er! /Getpinglan 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
![]() Citat: