![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jösses, nu börjar det närma sig och så mycket krånglar!
Först fick jag en inflammation i ett nagelband så jag måste operera tummen. Det läkte aldrig, och nu har jag ätit antibiotika i en vecka och lagt om såret tre gånger om dagen. Ska tillbaka till läkaren på fredag för att se vad hon tycker, för jag har fortfarande ont. Sonen David och Fred skulle ta hand om dotterns två katter medan vi är borta, och barnens far hade lovat att ta hand om hennes hund. (Gissa varför vi inte har några husdjur? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och igår ringde Erika och berättade att hon har drabbats av en inflammerad kappmuskel, så hon äter starka piller och får inte lyfta armen över axelhöjd. Suck. Är det inte meningen att vi ska få komma ner? Vem är det som motarbetar oss? ![]() Men jag har i alla fall bokat tid hos tandläkaren i Pigadia. Än ger vi inte upp! ![]() Karin med elva dagar kvar. Håll tummarna! |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, oj, vad mycket elände som drabbat er!
Håller alla tummar och ber en bön (det kan inte skada i alla fall ![]() Catlady ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Häng i Karin! Hoppas verkligen att det ordnar sig!
Håller alla tummar för er! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, det var ju både det ena och det andra ni har drabbats av. Hoppas allt ordnar sig och ni kommer iväg. Men måste säga att jag förstår din man. Två katter och en hund....
![]() Kämpa på! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men jösses Karin så mycket ni råkar ut för!
![]() Ta hand om er och kämpa på! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|