![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Janne o Jenny...o alla andra!
Tack så väldigt mycket för bild o info om Parga, jag blev jätteglad för det o nu känns det ännu mer rätt att åka dit... Hmm, problemet e nu bara att jag längtar ännu mer till juli...hihiii ![]() Känns som att tvådagarsturen till Meteora tyvärr nog inte kommer bli av, o inte heller bergsbyarna...hoppas vi inte missar för mycket då!? Vi vill egentligen bara vill ha en "koppla-av-semester"...men några dags-utflykter blir det ju ändå till Paxos/Antipaxos o till floden Styx... Janne: Du sa att biljetter säljs på resebyråer, menar du om man väljer båtutflykten så finns dom att köpa på plats i Parga...eller? Jenny: Jag skulle bli toppenglad om du har mej lite i tankarna o kollar läget om moped/bil...hotell...utflykter...mm. när du e där i maj, eller jag menar att jag vill vill veta allt när du kommer tillbaka!!! ![]() Oj, så d e 5:e gången du reser till Parga nu...då måste d va riktigt bra, har du varit på andra ställen i Grekland oxå som du kan jämnföra med? Själv har jag varit på Kreta 2ggr, Korfu 2ggr, Santorini & Ios, Zakynthos & Skiathos...jag älskar verkligen Grekland o tror inte att jag kommer bli besviken denna gången heller!!! Om vi inte hörs innan du reser så...TREVLIG RESA!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jo, jag ska ha dig i tankarna när vi är i Parga! ![]() Tack och vi hörs sen! Hälsningar, Jenny, som åker om ca en vecka! Jippi! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hälsa de andra turisterna. Ni lär vara många.
Av de platser jag varit på i Grekland är Parga det minst grekiska. Efter att ha älskat grekisk mat blev Parga en besvikelse. Paxos/Antipaxos är så där...det finns skojigare utflykter. Dessa grottor som man ska titta på...suck! PS: Prisnivån är ganska hög, ändå var vi där under mellansäsong. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|