![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vill absolut inte skapa nåt vara eller icke vara men tycker detta är konstigt! Allt detta drabbar ju vem som helst i livet men att det händer mina närmaste vänner, alla i samma ålder tycker jag är märkligt! Hon som fick stroken har faktiskt blivit tillsagd att inte ta nån mer spruta. Detta är så ledsamt och det må va ett konstigt sammanträffande..men att ta en spruta till..vet inte faktiskt om jag vågar. Jag litar till fullo på sjukvården..men är skeptisk endå..En spruta till eller inte..det är frågan.. Hoppas nån kunnig i ämnet kan lugna mig! / Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2023-11-01 klockan 22:47. |
|
|||
|
|||
![]()
Kajja, vill bara säga att jag är definitivt inte "kunnig" i ämnet! Hade inte läst ditt inlägg när jag skrev mitt.
Masse har så rätt, var och en måste ju ta sina egna beslut med stöd av läkare och sjukvård. Varje människa är en specifik individ och vad som passar den ene kanske inte passar den andre! All medicin kan dessutom ha oönskade biverkningar som Masse så riktigt skriver! Där kan jag kanske ibland tycka att sjukvården inte ser just individen (med alla standardiserade tabeller och mätvärden) men vi är ju många så det är nog svårt. Catlady, som ändå kommer ta sprutorna så fort hon får chansen......... Senast redigerad av Catlady den 2023-11-02 klockan 01:31. |
|
||||
|
||||
![]()
Visst kan man känna sig osäker inför alla sprutor. Det är så mycket man inte vet, som ingen vet. Men många påstår sig veta.
![]() Krya på dig Janne! Och Masse, hoppas det har gått framåt för dig? / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Welcome back, Janne! Och krya på dig.
![]() /Netwolf - som ännu inte tagit 4:an 😐 |
|
||||
|
||||
![]()
Livet kan vara tufft så jag beklagar sorgen och hoppas du kryar på dig på riktigt snabbt.
Själv väntar jag på att få ta min 5:e spruta, de kan släppa min åldersgrupp nu i november. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Janne!
Vill bara beklaga sorgen efter din mamma Janne, minns dina beskrivningar av henne med på öluff, med rullator och allt. Jättefint! ❤️🕯️ Förstår att det är svårt att hålla samma tempo i alla trådar som du tidigare gjort. Önskar dig god bättring, covidvaccin & hälsa Camilla! /Getpinglan |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|