![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har just bokat dec-jan resan, som denna gången blir en nov-dec resa. Sen blir det i oktober, då jag tar färjeturen Paleochora-Agia Roumeli-Chora Sfakion.
Om du är kvar hos Haris, meddela Katerina att jag hör av mig innan veckans slut. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Först oktober. Sen november - december. Men september då????? September verkar ju vara en riktig skitmånad! Inte en enda resa! ![]() ![]() ![]() Härlig inställning du har! Kör så det ryker! Det gäller att ta vara på möjligheterna! Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo, förra året struntade jag Samosresan med Fourni och Agathonissi. Jag tänkte att jag hade gjort mitt där. Men så fick jag se en bild på Kalimeras facebook-grupp. Underbara Agathonisi och det blev direkt en bokning i september. Så det blir dom 2 första öarna och sen hoppas jag kan smyga in ett par dar på Agathonisi. Så jag fortsätter med mina rutiner; att åka iväg till Grekland 5 gånger under året. Jag vill förtydliga att jag trivs väldigt bra hemma. Sommaren är underbar i Sverige! Men så länge jag kan vill jag till Grekland, träffa mina vänner, höra havets brus, se alla soluppgångar och nedgångar, insupa alla dofter och glädjas av alla blommor. Birgitta. "][/COLOR] |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|