![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, Jannis och Ylva!
Jag hoppas allt är bra med er och att ni njuter av våren på härliga Kreta! OM du skulle ha tid och ork, saknar så ditt månadsbrev..... ![]() Catlady, som är full av längtan efter Grekland....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Catlady, så observant av dig att se att aprils månadsbrev saknas! Tack!
Förklaringen är, att först drabbades Ylva och sedan jag av kraftiga halsinfektioner, med slem och ihållande hosta. Vi män drabbas alltid värre, så jag fick feber och har varit sängliggande. Inga promenader, inget gym har höjt blodsockernivån, så jag har inte mått bra! Det kommer nog ett brev nästa vecka, om förbättringen består! / Jannis, från ett ovanligt svalt södra Kreta (20) tom lite regn (1mm) på morgonen. |
|
||||
|
||||
![]()
Men så tråkigt. Hoppas ni kryar på er. Vi är nog flera som väntat på era intressanta månadsrapporter. 20 grader låter ju som rena sommartemperaturen, här är det ingen vårvärme än, kalla nätter.
Kerstin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort krya på dig, till både dig och Ylva!
Tycker nog att det är vi här på Kalimera som ska tacka dig för dina så informativa och trevliga månadsbrev! ![]() Catlady, som ser fram emot fler rapporter...... PS: "man saknar inte kon förrän båset är tomt" ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kon står i "sin" ännu några dar (om en Stockholmska förstår det?)! Men en lättare promenad har det blivit. Sedan ska hjärnan få jobba och Ylva få skriva.
/ Jannis |
|
|||
|
|||
![]()
Det gör hon, med rötter i en liten by i "Rumpmas-rike"....
![]() Kon står i sin tills kalven (orken och ideerna) kommer ..... Catlady, som till och med mjölkat en gång i världen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Vi män drabbas alltid värre, så jag fick feber och har varit sängliggande."
Exakt! Ett faktum som har förundrat min hustru i alla år! Varför drabbas alltid män värre, blir mycket sjukare och är det mycket mera synd om? Tja, livet är fullt av gåtor som kanske är lite lättare för oss män att förstå. ![]() Masse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|