![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack så väldigt mycket för rapport och många fina bilder, Birgitta! Men måste fråga, är det verkligen den 5 maj du skall resa? Alltså idag? Eller är det kanske så att det är i juni?
Hur som helst, inget stoppar dig så snart är du i farten igen. Ha det fint hemma! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är den 5 juni som jag åker ner till Amorgos igen, med en övernattning i Rafina innan jag tar färjorna till Naxos och Katapola. Förresten glömde jag en sak: Ett par kvällar fick jag prata lite svenska på The Corner. Det var Kalimerianen classew med hustru. Dom har varit på Amorgos hur många gånger som helst. Bor hos Eleni och har ännu inte bokat någon hemresa..... Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Tack Birgitta för alla dina berättelser o bilder!
Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Birgitta!
![]() Du kan bara ana hur mycket jag längtar till Amorgos efter att ha sett dina bilder. Vi har ätit inomhus många gånger på Amorgos, och av någon anledning gillar vi det, men bara på Amorgos. Välkommen hem till kylan, men snart är du tillbaka igen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dröm dig till Capetan Dimos inneservering, likaså To Kamari, och Minos! Här är ytterligare en bild från insidan av Corner. |
|
||||
|
||||
![]()
Idag fick vi post från dig Birgitta. Ingen vykort men väl en liten kylskåpsmagnet.
![]() ![]() Du skrev att du skickade en vykort också, men det har inte kommit fram. Hur som helst ett stort tack! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag kom vykortet från Amorgos fram Birgitta.
![]() ![]() Chora på Amorgos. Tack snälla Birgitta! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för mysiga bilder Birgitta! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Klostret målat på en vägg hos taverna Mythos. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken utsikt! Härligt
![]() Så skönt att du fick tag i en ny mus (framförallt för oss ivriga läsare ![]() Catlady, som längtar så....... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|