![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det är märkligt. Man går runt och retar sig på småsaker och oväsentligheter, samtidigt som tiden flyr. Varför lever man inte som var dag vore den sista? Tänk att det ska vara så svårt att förstå...
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tror inte att det är sant när jag läser:det som varit kommer aldrig tillbaka …snart i slutet på andra halvlek …om 20 år lever man inte längre …åldersångest vi 62.
![]() ![]() På tal om att bara köpa en flygstol till Aten, var det precis det min man gjorde för några dagar sedan (bara så där). Vad som händer när vi kommer till Aten den 27:e augusti står än så länge skrivet i stjärnorna. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren!
Det här med ålder..att åren känns som de går fortare ju äldre man blir, är känsligt för vissa..som jag! (HSP)..Googla! Lika jobbigt kan det vara att tänka tillbaka på åren som gått och inte kommer tillbaka, rent nostalgiskt. Med detta vill jag poängtera att jag glädjs över allt som man har upplevt och allt roligt som komma skall. Vem 17 vill inte va "forever young"? Vi har haft så mycket sk_t med sjukdomar o elände de senaste åren så nu får det va bra. Därför är jag lite nojjig. Sen blir jag lycklig varje gång jag vaknar på morgonen och tänker högt -Tack, fick ännu en dag 🙏 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi känner alla olika. Men, tänk positivt. Det är aldrig för sent att ge upp!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Så bra skrivet Wolfen!
![]() Jag blev intervjuad av Per en påsk för några år sedan. Han hade en podd då, och kanske har fortfarande. Intervjun publicerads på Vagabonds hemsida. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kajja! Behöver inte slå upp HSP, är själv högkänslig. Så länge vi kan och orkar, kommer vi att resa till Grekland - vår som höst. Att resa är att leva. Och vi lever här och nu.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ta det lugnt, ungdomar! Ni är ju bara i början på ålderdomen!
![]() Lev i nuet, men planera för det! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Ungdomar …undrar vilka hon menar.
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|