![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis från mig också ,Kalimera gör mig glad varje dag!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj är det så länge sen. Hittade faktiskt häromdagen när jag städade lite extra på jobbet en utskrift från 1998. Har för mig att vi läsare under de första åren skickade vykort till Janne i pappersform och berättade om våra resor. Minns jag fel eller?
Eva |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Stort tack Janne för att Kalimera finns. Det är Kalimera som väckt min nyfikenhet på Grekland. När jag fick ny egen dator för några år sedan var det självklart att jag skulle ha Kalimeras hemsida som min hemsida! ![]() Ser fram emot kommande år ... Grattiskram från Chris ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis på 9 årsdagen Kalmiera...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nicke.. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
HIPP HIPP HURRA,
FÖR KALIMERA SOM FYLLER NIO ÅR IDAG! ![]() ![]() ![]() Moster |
|
|||
|
|||
![]()
Gratulerar!
Keep up the good work Janne & co! Å alla som skriver såklart ![]() /Maria |
|
||||
|
||||
![]()
HURRA för Kalimera
![]() ![]() Livet skulle ha varit utan många fina upplevelser om inte kalimera hade funnits ![]() Alla vänner man har fått och Atenresorna som aldrig skulle ha blivit av,men nu har det gjort det ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σας! Grattis till de nio åren och tack för det arbete du lägger ned på Kalimera!
MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER SÅ MYE FRA MEG OGSÅ!!
![]() Astri |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera!
Tack Janne för att Kalimera finns, det är verkligen en superbra sida. Jag tycker det är väldigt roligt att folk från olika städer, i olika åldrar, med olika bakgrund och intressen kan samlas och prata om en sak som vi alla brinner för så mycket. Och så är det ett väldigt bra ställe att få tips på, och så kan man drömma på sidan..... i timtal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera! Och tack till Janne för den bästa sidan ...
![]() Malin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|