![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Å du Kajja... även några Kalimerianer som inte är Insta-kunniga utan BARA Kalimeravänner IRL
![]() Tänk om... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eller vad säger du Janne? Kanske jag ska avsluta tråden? Maila mig isf. Helt Ok. / Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2022-10-22 klockan 00:12. |
|
||||
|
||||
![]()
Ber om ursäkt ifall mitt inlägg var lite konstigt.
Lovar att jag kommer att hålla mig härifrån ett bra tag hädanefter... / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inget fel på dina inlägg, Kajja. De är personliga och fina! Så håll dig kvar här, annars saknar vi dig.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut inte. Fortsätt skriva du.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Med ett par dagar i kalimerakarantän och eftertanke..ja vad säger man?! Tänk först-tala sen! Skit samma..gjort är gjort..sagt e sagt..Pellepennan o Suddegumman var inte överens där o då.
Jag är som jag är och skriver så dumt ibland. MEN min kärlek till Grekland är så sann och så djup att jag när som helst hade hoppat på ett plan trots turbulens, skakningar och dödsångest, som senaste resan. Bara jag kommer dit!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, Kajja, du skriver inte dumt. Du skriver från hjärtat och tanken, det är fint!
Skulle också hoppa på ett plan NU om det bara gick.... Vart?? Det vet ni väl.... Grekland förstårs! Catlady, som avskyr mörk, regnig och kall höst.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Catlady;449703]Nej, Kajja, du skriver inte dumt. Du skriver från hjärtat och tanken, det är fint!/QUOTE]
Så enig med Catlady! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen tillbaka.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har skrivit de förut å jag skriver det igen
Bara fortsätt,du är så duktig med alla dina tankar om lite allt möjligt. Heja dig👍Oj,nu vart det en tant tumme😉 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med tidigare talare. Kajja! Du skriver mkt bra och spontant! Jag såg inget fel eller konstigt i ditt inlägg, så jag förstår inte vrf du har ruelse över det. Tänk om fler människor vågade vara som dig! Då skulle världen vara en bättre plats. Så fortsätt att skriva och utveckla dina funderingar. Du är läsvärd och behövs på forumet, då du tillför så mycket!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar å det ödmjukaste för era fina ord😘
Ibland när skrivklådan sätter in känner jag bara "komma här o komma"..vem bryr sig om mina tankar och funderingar?! Själv läser jag ju allt på Kalimera och vill tacka för alla reseberättelser, tips etc...som jag inte alltid kommenterar. Nu är den lilla metallicrosa resväskan och jag påväg till Stockholm för en hemlig weekend. Får så vad mannen har i skjortärmen ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk om du får gå på Björn Skifs🥳😉
Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Han gick jag in i på Teneriffas flygplats. En snubbe före mig i kön till flygplatsfiket och jag råkade stöta till honom i ryggen och sa "Sorry". Då han vänder sig om, ser jag att det är Björn Skifs. Jag har inte blivit så förvånad sen jag var på Malmö C och stod bakom Sten-Åke Cederhök i biljettkön
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Konstigt men kul..Vi har bröllopsdag idag på självaste Ochidagen🇬🇷
![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis🥂🥂
|
|
|||
|
|||
![]()
Stort GRATTIS från mig med! 🍾🎉 🇬🇷
Catlady, som önskar er många fler lyckliga år tillsammans........ |
|
||||
|
||||
![]()
Mja, vet inte. Men han plirade lite förvånat som "var har jag sett den gubben förut?"
![]() /Netwolf |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|