![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det ser så absolutt menneskeskapt ut. Muligens kan det være et prosjekt på Milos av DECA architecture. Der en har lagt vekt på å bygge i samsvar med eksisterende ‘linjer’ i området, ut i fra spesielle matematiske beregninger.
Just guessing...... Bildet tatt fra luften er uansett vakkert, synes jeg. |
|
||||
|
||||
![]()
Snacka om svår Bildgåta!!!!!
Jag har ingen aning om vad det är för fenomen som kan skapa den här bilden. Kan ju knappast vara vägar. Kanske någon artificiell belysning som skapar rutnät för fotografiska ändamål??? Jag är ingen raketforskare så jag vet inte. Men ...... Har bara varit på Santorini för landning och vidare transport med båt, men bilden ger mig Santorini-vibbar. Nu säger alla Santo-kännare .... nej nej nej! Men det får bli min gissning på denna bildgåta. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant!
Kan det vara nån form av bevattning? Har försökt googla (på telefonen) öar som korsar flygning mellan Santorini- Sverige och Aten-Rhodos utan framgång... Får göra ett försök på datan när tillfälle ges, Vill verkligen veta vad detta är! |
|
||||
|
||||
![]()
Ytterst märkvärdigt säger jag bara?
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det trodde jag också, och det kan det ju vara, men då borde fler ha sett det.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag googlade, men det kan inte vara samma plats, även om mycket liknar det. Här kan ni se bilder från DECA architecture på Milos. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|