![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Stort tack, Birgitta, för rapporter och fina bilder! Så roligt att läsa om allt du upplever under din resa!
Färjebiljetterna verkar ha blivit rysligt dyra, har väl med drivmedelspriserna att göra, antar jag. Catlady, som ser fram mot fler rapporter i höst........ |
|
|||
|
|||
![]()
Även jag tackar dig Birgitta. Det är så intressant att följa dig på dina resor. Längtan är stor till Grekland och jag hoppas att det blir en resa med dotter och barnbarn till hösten.
Marilene |
|
|||
|
|||
![]()
Innerligt tack Birgitta, för att du delar med dig så generöst av dina turer! Skönt att veta att det snart blir en igen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack, så kul att få följa med på dina resor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det är en stort nöja att följa dig på dina irrfärder och jag ser redan fram emot nästa resa! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för dina foton och upplevelserapporteringar! Inte bara det härliga, utan även det besvärliga. Som Arlanda på hemresan! Vi fick springa till Östersundsplanet för att hinna med och då glömde vi ett handbagage vid säkerhetskontrollen och som vi ännu inte fått tillbaka. Vi får hoppas det ordnar upp sig före september.
Ha en bra Umeåsommar! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Birgitta för allt du berättar o visar!!
Maria |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men jisses så mycket färjebiljetterna har gått upp. I alla fall på de stora båtarna, och ännu mer på katamaranerna. En enkel resa mellan Santorini och Amorgos kostar nu 75 € med en katamaran. ![]() Tack snälla Birgitta för dina rapporter och bilder! ![]() Välkommen hem till ett somrigt Umeå. ![]() Senast redigerad av Kalimera den 2022-06-15 klockan 10:14. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|