![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser ju jättesmarriga ut!!!!
Masse som älskar släta bullar och skorpor men det hade inte varit fel med lite russin i |
|
|||
|
|||
![]()
Koulourakia betyder små kringlor. Vi har säkert stulit formen av dom gamla grekerna/grekinnorna, Netwolf. Om vi frågar dom, i alla fall.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Det ante mig, Karin!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Givetvis ändrar jag mig ögonblickligen. Visste inte det där om vikingarna och moskén.
|
|
||||
|
||||
![]()
Haha, älskar filtret här på Kalimera!
![]() ![]() För er som undrar, så är det nya namnet på "Konstant in Opel" som avses. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vikinga-klotter i Hagia Sofia ![]() Simetra som gärna vill återse "Istan-bul" igen ![]() Senast redigerad av simetra den 2021-05-05 klockan 07:19. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() "Var är trafikköerna längst?" - > "Konstant in Opel" #jaghittarutsjälv ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Så bra at du fikk stoppet det, samtidig leit at det fikk negative konsekvenser for Kalimera. Men sensur må til ! - I dagens nettverden må man simpelthen være uhyre aktsom, gjøre egen research og dobbeltsjekke hva som kan tenkes å befinne seg bak ‘spennende’ sider. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, jag hade missat att Kalimera inte kan ta in nya medlemmar efter hackningen😮 Verkligen tråkigt
![]() Men jag är såååååååååååååååååååååååååååååååååå tacksam o glad att du hittade en väg att fortsätta med Kalimera ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser fram emot att få äta koulourakia när vi kommer till Tilos om några veckor. Tror de flesta kvinnor bakar/köper kakorna till påsk, och som kan se ut på olika sätt, runda, vridna …Varje påsk står det en stor korg fylld med godis och koulourakia på rummet. Kakor som Zeva stått och bakat halva natten för att sen överraska oss hotellgäster.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|