![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vår resa, bokad hösten 2019 och ombokad 2 ggr pga pandemin, har fått flera olika flygtider. Först skulle flighten lätta 17.25 men nu har Apollo/Novair ändrat till 04.20! Med reservation att det kan ändras igen. Ok, vi ska inte iväg förrän i slutet av augusti så vi sitter lugnt och väntar än så länge. Flygbolagen har ju rätt att ändra flygtider lite "hur som" fram till en månad (tror jag) före takeoff. Verkar som om den stora efterfrågan gällande resor tagit bolagen lite "på sängen". Dessutom har bolagen skurit ner i personalen och så har alla flygbolag gjort också. Nu måste de skala upp igen, fort. Inte lätt gjort att få ihop det puzzlet! Att sälja är en sak, att få det att fungera är en annan
![]() Och, tack och lov, våra pass gäller till 2024 ![]() Catlady, som längtar och saknar...... Senast redigerad av Catlady den 2022-04-07 klockan 19:28. |
|
||||
|
||||
![]()
Fick för några veckor sedan beskedet att det blivit ändringar i flyget från Arlanda till Aten nu i april. Eftersom vi vill ha direktflyg, är det inte kul att behöva flyga via Köpenhamn, men vad gör man …får vara glad att flyget inte blev inställt. Vänner som skulle flugit Göteborg - Rhodos, fick resan inställd, men fick nytt flyg vilket innebär att dom missar det grekiska påskfirandet.
För en månad sedan hade jag turen att få ett nytt pass. Klev helt enkelt in på polisstationen och bad om ett nytt pass och fick frågan - har du beställt tid. Svarade att jag inte visste att man måste beställa tid. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No problem. Utresan lite ändrad, max 30 min. 9 dagar kvar till planerad avresa.
![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kommer inte ihåg om du har skrivit om detta tidigare...men vart åker ni? Var det till Kreta? Riktigt behaglig temp där nu. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kreta och Agii Apostoli på påskafton. Då hoppas vi att vi kan vara "borta" en vecka utan att det blir kaos i bryggeriet ![]() Ha det gôtt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sväng bara upp i gränden från huvudgatan där macken ligger. Ha en fin resa! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag hoppas att ni förbereder allt med bryggandet nu innan, så inga droppar går till spillo pga resan ![]() Det skulle ha varit skönt att följa med. 2 decimeter snö hade vi här i "byn" i morse. ![]() Hälsa Nicke! //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ställde samma fråga i vår Facebook-grupp, och där var det flera som svarade att deras resor blivit inställda på grund av för få bokningar. Det var till och med en som skulle resa till Kreta i juli och fått resan inställd pga av för få bokningar. Mycket märkligt eftersom det bara är april.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|