![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jisses tös!!
Är du en sån som håller på med bergklättring o bungyjump osså ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men... använder inte alla internetbank och lägger in betalningar i förväg?
![]() Titti. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Elisabet! Hur i hela friden kunde du missa det där? ![]() ![]() (Men vilken EVINNERLIG tur att det fanns biljetter kvar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ink: Jag hade inte glömt. Bara fått för mig att jag inte behöver betala förrän till hösten. Slutbetalningen brukar ju inte vara så långt före resedatum... Ricky: Jag köper inte ens lotter ![]() Bossec: Ja det kanske inte är så dumt. Förslå det för Apollo vettja, så kanske du får en resa i belöning ![]() Ioslina: I mitt fall var det inte slutbetalning, utan HELA resan det gällde. Den kostade ju bara 198 per person och ska betalas vid ett tillfälle. MEN alla andra biljetter (= ca 3100 kr) har jag redan betalat, så det hade varit EXTRA IRRITERANDE om jag stått här med flygbiljetter Kallax-Arlanda, Skiathos-Aten, Aten-Arlanda och Arlanda-Kallax - men inte den billigaste och viktigaste (!) biljetten Arlanda-Skiathos! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kanske är det de billigaste biljetterna de vill ha in betalningen så där tidigt på. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag hade helt enkelt inte läst bekräftelsemejlet ordentligt. Men IKVÄLL gjorde jag det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blir helt kvalm av redsel når jeg leser det der!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()