![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=malou;433999]NRK.no sier idag at h v i s Norwegian går konk, må kundene regne med å tape alle cash points, vouchers etc. Gjelder muligens også de som bruker Norwegian Bank? - Om dette skjer, er det trist for allle. Vi trenger flere flyselskaper i dette langstrakte landet. Virkelig.
Menar du att det finns en risk att även Bank Norwegian konkar? Eller bara att cash po!ängen går förlorade?? Maria. |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=mst;434021]
Citat:
Er absolutt ingen ekspert. Det jeg v e t er at Norwegian flyselskap i 2019 solgte bank- delen til et selskap med kinesisk- klingende navn og et finsk foretak. Den gangen ble det til medier sagt at de ville ha et ‘nært samarbeid’. - I 2019 ga Finanstilsynet Norwegian bank en ‘refs’, det gjaldt - såvidt jeg vet - at banken gir urealistiske kredittlån/forbrukslån. Som mange ikke kan/evner å betale tilbake. Men jeg vet i K K e om kredittdelen har noe med den tradisjonelle bankvirksomheten å gjøre; her hvor man setter inn penger man sparer etc. Begynner snart å lure på om grekerne gjør rett; cash is king..pluss oppbevare pengene sine i madrassen. |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=malou;434028]
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Cashpoints får vi ikke dekket ved konkurs, det er jo tydelig kommunisert fra Forbrukerrådet.
Men innskudd i norske banker er dekket ved bankgarantifondet. Det ble imidlertid sagt at bankdelen går godt, så den rammes nok ikke. |
|
|||
|
|||
![]()
Mycket snack om förlorade Cash-Points! Att hundratals männsikor blir arbetslösa vid en konkurs, är ett större problem för mig !
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, virkelig trist at det fantastiske Kjos-eventyret ser ut til å briste, og at nedturen har ført til at tusenvis står uten jobb. Sogar samtidig med den store arbeidsløsheten som pandemien har medført.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|