![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja se her. Endelig litt nyttige opplysninger. For meg virker det som om reiseselskapene gjerne selger turer framover, selv om de jo må vite at det er lite sannsynlig at de blir noe av - da jfr situasjonen i hele Europa. Og så skal vi bytte i vouchere og nye reiser så langt fram som i 2021. Pengene skal vi få tilbake. Men det er ikke så sikkert, som det framkommer.
Selv bestiller jeg ingenting i dagens situasjon. Og hadde jeg en reise ville jeg avbestilt på en sånn måte at jeg ikke ble avkrevd mer enn avbestllingsgebyret ihvertfall. Reiseselskapene kan brått gå konkurs - etter min vurdering. Kall meg gjerne pessimist, jeg mener jeg er realist. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har också fått vouchers, som gäller till april 2022 och måste bokas senast april 2021. Vi får väl se om bolaget ens finns kvar den dagen..
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för delningen, Kalimera! Den är redan med som en faktor då vi även såg när Simetra la ut den.
Våra tankar fortsätter snurra för att komma fram till bästa möjliga lösning. Vi börjar med att avvakta kommande vecka (27 april...) för att se vad som sägs i Grekland. Ta väl hand om er! |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|