![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Suck. Vem vet när man kan resa igen? Det kan i värsta fall dröja flera år. Vill det sig riktigt illa är denna kris the final countdown och då behöver vi inga andra nedräknare mer...
![]() Numera är dagens bästa stund, när man vaknar på morgonen och sträcker på sig och en solstrimma letar sig in och man mår rätt bra. ![]() Sen sträcker man sig efter iphonen och börjar läsa om Corona... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Fast visst längtar man att chilla i Grekland...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder!
Passar bra till Mythos-flaskorna jag var och inhandlade idag... Tyvärr är dom bara på tillfälligt besök på vårt närmsta bolag. Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt med lite positivitet o underbara längtansbilder
![]() ![]() /emma 💙 |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka underbara bilder!!
Av ovanstående bilder har jag bara varit på en, nämligen underbara Plaka! Det finns så mycket i dessa tider att undra över, oroa sig för mm Jag känner mig just nu egoistisk i mina undringar när så mycket hemskt händer men jag kan inte låta bli att undra......när kommer vi att kunna åka till Grekland igen o känna att det är tryggt tro? Vad gissar o tror ni? Går det att hoppas att man kanske kan åka dit i slutet av säsongen? September? Hoppas!!🤗🇬🇷 |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är försiktigt positiv och tror att resorna kommer i gång till hösten, kanske så tidigt som augusti eller september.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla kommentarer!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag håller med dig....vår absoluta ambition är att resa i mitten av juli, som vanligt. Jag tror inte att detta virus klarar värmen i vår/sommar. Jättefina bilder! ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nu får man tänka i nya banor.
Låg/högsäsong gäller inte längre. Vi får åka när dom släpper in oss igen. Om det så är mitt i juli. Bara det blir i ååår ![]() / Kajja ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|