![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Avvaktar då vi inte bokat något än. Men kollar flera ggr/ dag på resor antingen charter eller fixa själv. Ev en tripp i juni och en till hösten och resmålen kan bli Tilos, Naxos Paros kreta eller någon annat.
Mia |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Det är klart att man tänker på detta. Men vi får ju se hur allt utvecklar sig, innan man bokar in någon annan semesterresa än den sedvanliga till någotresmål i Grekland. Det skulle ju vara en smärre tragedi ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har inte heller bokat något, men det har inget med viruset att göra. Brukar alltid boka sent. Men självklart kommer vi följa utvecklingen noga.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har en resa till Evia i maj. Man undrar ju lite vad som kommer att hända. I synnerhet när det kommer oroväckande rapporter från Italien.
/ Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en resa bokad till Aten i slutet av mars och en 2-veckors resa till Rhodos i maj.
Det är klart att man funderar på hur det kommer att bli, men jag funderar inte på att avboka. Christina |
|
|||
|
|||
![]()
På grund av sjukdom har jag inga planer på att åka till Grekland i år, så jag slipper ta ställning i den frågan. Men jag tänker på alla de greker som lever av turismen, det vore ju en katastrof för dem om inkomsterna från turisterna uteblir!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var tråkigt att höra. Hoppas att du kryar på dig fort. Grekland finns kvar även nästa år.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|