![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Masse, vilket härligt inlägg från dig! Tack för att du beskriver det så bra för vi som är på Kalimeraforumet.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Masse,
Jag blir sällan imponerad. Men du uttryckte känslor så perfekt för vårt älskade Grekland. Vi är hemma över vintern och ser det som en transportsträcka på 4 månader tills vi är hemma igen. Vi har nytt hus i centrum sedan i höstas, och det blir extra spännande i vår att få ordning på trädgård, måla o fixa. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Masse,det där var mitt i prick de!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken blomma Birgitta,så fin.
Du får gå till apoteket och höra dig för om en gel som liknar voltaren gel,namnet de minns jag inte men mitt krångelknä vart bättre. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Masse, kan bara hålla med alla föregående talare. Du sätter ord på känslor som vi alla har. Så vackert och poetiskt!
/Neywolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
och mannen inte "fått en lugn stund" på länge💃 Mina atrosknän är som dom är.. Beträffande min atrosnacke så läkaren: Din nacke ser ut som hos en 80-åring på röntgenbilderna!" Alltså..inget ont om åldern men då var jag 45!! Säger bara..Skämmes karl!! Ursäkta om jag grenade ut tråden...fick mig å minnas bara.. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, usch Kajja. Mina knän börjar verka, å ja e inte ens sexti. Vi är nog rätt åldersstigna här...
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja... å dessa konstiga vakperioder som plötsligt har kommit!!
Sover så gott...fram till 4 ..halv 5 sen är det kört. Tittar nån halvtimme på TVn eller Kalimera sen är det gott att krypa ner igen. Gonatt..eller..Gomorron🙃 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med er andra. Fint skrivet av Masse! Men det där med som att komma hem. Den känslan har jag nog aldrigt haft fått i Grekland. Kanske för att mina resor alltid har varit så korta och platserna alltid har varit nya. Men trivts har jag gjort trots det. Jag liksom letar efter den där som att komma hem platsen.
![]() ![]() Får be om ursäkt att Portugal drogs med här. ![]() / Anne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|