![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Rulle järntråd, svart eltejp, plåster, kortvågsradio, kopparantenn, universalverktyg- Leatherman, vattenkokare, gängtejp, piprensare, hörselskydd, samt Pocket-PC och en portabel hårddisk X-Drive (20 GB) för lagring av bilderna från digitalkameran. Lägg därtill en MP-3-spelare av märket Zen Micro (6 GB) och tillhörande vikbart högtalarset med inbyggd förstärkare. Foga till detta fem olika batteriladdare.
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Glömde du inte renköttet,Arne
![]() ![]() Riitta,som fick smaka på Kalymnos ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äsch, förutom mina mediciner och insulinet, finns det ingenting som jag MÅSTE ta med mig. Allt finns ju att få tag på därnere! Och jag har inga som helst problem med att sova på de grekiska madrasserna!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inget sådär som jag måste ha med mig...Förutom kameran och ett glatt humör
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kameran och mammas hårfön är väl det vi tar med oss. Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Värmeljus, korkskruv, öronproppar, godis, kamera, toarulle (oumbärligt på färjorna!), nagelsax, nål & tråd, våtservetter, ögonmask och sjukförsäkringskort. För första gången ska jag även släpa med mig en uppblåsbar nackkudde; kommer nog väl till pass på planet!
Till listan kommer numera även ispåsar och FÖNSTERSKRAPA! Veronica - 30 dagar kvar tills jag ser LJUSET ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och eftersom jag köpte en lite dyrare i rejäl plast så har jag haft den även när jag har badat. Det är jätteläckert att ligga och flyta med kudden under huvudet ![]() (Se upp med tryckförändringen på flyget bara, kudden kan bli för uppumpad om du blåst i för mycket luft från början) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote]
Citat:
![]() Hej ! Får jag presentera min "billiga" men praktiska uppblåsbara strandkudde ! http://i26.photobucket.com/albums/c1...xos2004004.jpg Som ni kan se är det en "Bag in Box påse" ! Finns i 3 lit, 5 lit. Numera har hustrun sytt ett överkast i frotte till dessamma. Man har dubbel glädje sålunda av Bag in Box, dels vid inmundigande av innehållet, dels vid slappa dagar på stranden. /Tom Senast redigerad av Tom den 2006-04-24 klockan 22:53. |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Tom]
Citat:
![]() MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=yeasou]
Citat:
Jag föredrar ett "mjukt" , gärna rött . Man blir så härligt dåsig ! /Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Kan inte åka utan SNUS
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ska genast gå och se om jag kan tanka över lite vin i min kudde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och ovanstående väger vadå ??? ![]() Chris ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|