![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej då Kreta för denna gången!
Du och dina invånare är alltid i mitt hjärta, liksom hela Grekland. Men snart sliter du mig tillbaks, därför att det är så svårt att vara utan dig. Soluppgångarna och även solnedgångarna, solens lekande över havet, dofterna och tystnaden. Då leker livet! Jag älskar även Sverige, så jag måste medge att jag är otrogen allt som oftast. Men vi syns 2:a advent! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Så fint Birgitta! 🇬🇷💕🇸🇪
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kran.Kalo Taxidi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Birgitta för alla trevliga rapporter och fina bilder. Jag ser mycket fram emot att få förmånen att följa med dig på julfirande vid nästa resa. 🙂
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Yannis - du är en riktig tuffing!! Du GÖR det som så många bara drömmer om!! Du fortsätter att resa dit du/ni trivts, men framför allt - Att du fortsätter resa på egen hand! Det visar verkligen på din styrka och vilja + att du älskar Grekland
![]() ![]() ![]() Ser nu fram emot din nästa resa!! /Faestis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Har du bokat decemberresan? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, det var länge! Låter alldeles underbart Birgitta.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På många ställen är det enhetspris för 1 månad (=långtidshyra). Så har vi gjort i många år i Paleochora. Det är faktiskt billigare än att vara hemma under julmånaden.
Vinter i Paleochora Sen är det ett måste att avsluta några dar i Chania. Röda Cykeln har öppet hela året. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att du fortsätter med traditionen och skall till Paleochora i december. Väntar redan nu på dina rapporter för något trevligt skall ju jag också ha när jag sitter där i mörkret.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och mycket trevligare.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|