![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig präst! Och vilken fin utsikt du har! Förresten så undrar jag lite över rubriken, det där med kapten Corelli? Är det så att du har den boken med dig?
Ha det så fint! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, dejligt at høre, at du befinder dig godt på Agathonissi og at den uheldige start i Pythagorion er for længst glemt fortid.
Nyd det og fortsat god ferie ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men så härligt!
// KR |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men dagens upplevelse är alltid morgonpromenaderna. Birgitta, med en fantastisk utsikt från "min" altan efter en fantastisk middag på Glaros. |
|
||||
|
||||
![]()
Den boken har jag ännu inte läst. Men skall nog göra det. Tycker det låter bra nu, Birgitta! Fantastisk middag och fantastisk utsikt.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkar som om du bor på det stället jag bodde på för en massa år sen.Bortom om Glaros ,med fin trädgård.Och underbar utsikt
|
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt att höra att resan gick bra!
![]() Hälsa Kirtor med fästman från mig, vi träffades på Agathonissi förra året och hade mycket trevligt! Hälsa också till Jannis och Voula. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Heisan Janne!
Ja, vi har det trivelig med Yannis! Først deg i fjor og så henne i år. 😀 |
|
||||
|
||||
![]()
Så kul att du är på resa igen. Missade din resa i Augusti men nu har jag läst allt och TACK för uppvaktning på Maria dagen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi brukar tycka att vi aldrig riktigt får god fisk i Grekland (kanske är vi bortskämda när min man fiskar själv här i vår insjö). Men, oj, vad din fisktallrik ser god ut!
![]() ![]() Det är fart på dig, Birgitta. God fortsättning på färden! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I Grekland brukar vi hålla oss till Calamares, för det mesta och de brukar alltid vara läckra. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ja, vi hade mycket trevligt den korta stund vi hann ses. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|