![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Halloj!
Vill också tacka alla för en jättetrevlig kväll Klart vi ska göra om detta!Nu har vi just kommit hem till ett regnigt Åmål Hoppas alla får en trevlig Valborg Malin & Tommy
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej!!
Tack alla för en jättetrevlig kväll!! Det var trångt men mysigt!! Det måste vi göra om!!! Carin |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ni som inte har e-postadressen i eran profil kan gärna skicka den till mig så jag kan vidarebefodra bilderna och "bordsplaceringen". //Åke |
|
|
|||
|
|||
|
Nu har jag till sist uppfyllt löftet om bilderna - Naxos, Nilam, Annki, Evabbe och Maeta skall ha fått bilder (de som Mias skickade till mig) och bordsplaceringen via e-posten..
Om det är någon annan som vill ha bilder och bordsplacering så är det bara att höra av sig med en e-postadress! Åke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
.Spårvagnsföraren sa något när vi gick på, men vi hörde inte vad. Plötsligt stannade den och allt släcktes ner. Vi tog oss i alla fall in till stan igen, ringde Petras pojkvän, så han fick sig en nattlig tur till Göteborg. Vi satt och väntade på honom på något skumt ställe inne i 5:an, men vi hade kul i alla fall .Pojkvännen tyckte nog det var mindre kul...Det var en rolig kväll i alla fall, så tack allihop
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|