![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Gissar att det är någonstans på fastlandet, nära Aten?
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej Anne, Fastlandet är det, men inte i närheten av Aten (och inte Peloponnesos enligt tidigare svar). //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Denne var så bissar at jeg måtte Google.
Det er noe som ligner Kreml i Dionyssiou i Halkidiki. Hva er historien her ? |
|
||||
|
||||
![]()
Ja verkligen, Kremlino! Tycks vara ett ställe man har fester och sånt på. Och enligt kommentarerna tycks folk tycka om stället. För mig känns det nog aningen smaklöst.
![]() Vem kan ha kommit på en sån idé? / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Helt rätt! Grattis ![]() ![]() ![]() Konsertsalen Kremlin utanför Nea Moudania, Thessaloniki De använder tydligen faciliteten för en del fester, bröllop mm. Man måste ju tillstå att den "sticker ut" i grannskapet! ![]() Citat:
Rätt, grattis! ![]() ![]() ![]() Ja, byggnaden känns ju ganska "Östeuropeisk"... //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken otroligt märklig byggnad. Har aldrig sett något som ens liknar den i Grekland. Kul att se!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...Ja, den byggnaden stack verkligen ut. Som jag även skrev, det var ju i princip helt öde runt om den oxå... Den såg ju nästan lite "rysk" ut oxå.. vad var det? Jag frågade några i Hanioti/Cassandra, men de visste ej heller vad det var? Märkligt...
Men anledningen till stiltjen var väl att det inte skedde något evenemang därstädes... //Conny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Samma här faktiskt
![]() Jag hade ju med Dragon Gate som en frågebilds-gåta för nåt år sen. //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hahahaha.... Var det så pass länge sen??? Otroligt. Ja, ju äldre man blir så går tiden allt fortare ![]() Men kul med gåtan.... Både Japan & Sydkorea kom upp som svarsalternativ. Jag var på platsen i januari/februari och då var det ff lika lugnt. Men nu har det tydligen hänt saker efter 15 års spöktillvaro! https://www.expressen.se/dinapengar/...n-efter-15-ar/ //Conny ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|