![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej vi bodde på Coralli juni -05 och fik betala 75 euro ej prisvärt.Året innan i Aten 54 euro nära Omonia med frukost ,klart prisvärt. Kommer inte ihåg namnet.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() 40 - 45 € får man väl räkna som mycket rimligt på fastlandet. Speciellt i en hamnstad som Rafina. I Athen kostar det naturligtvis mycket mera... Var det någon helg med mycket resande, eller fick ni det sista (!) dyraste stora rummet? Ett av de med terrass ut mot Torget? Det låter märkligt med en SÅ stor prisökning på ett drygt halvår... Men man måste kanske söka sig upp mot Nea Makri fortsättningsvis för att hitta billigt boende sista natten? Men då blir det ju också lite längre och mer komplicerat att ta sig till flygplatsen... Hmmm... En tanke... Coralli kanske har anpassat sina priser till AVRA och de andra "fetehotellen" som ligger där...? Synd i så fall. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har haft mailkontakt med hotel Corali idag. De tar 60 euro per natt för ett dubbelrum utan frukost fram till 1 juli. Därefter 70 euro.
Vi har egentligen planerat att bo ett par nätter längre söderut, men det verkar ju himla bekvämt med Rafina också. Bra med endast 30 min bussresa till flygplatsen. Tror ni att man behöver förboka detta hotell i månadsskiftet juni/juli? Vi har egentligen ingen lust att bestämma redan nu var vi ska bo, men det verkar inte helt lätt att hitta boende i den här regionen. Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig varit där vid den tidpunkten. Men Corali är litet så om du tycker priset och läget är okej tycker jag att du ska boka.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|