![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kul tråd!
![]() Men dessvärre har jag inget stort att bidra med, då jag inte tycker att min födelsedag är nåt speciellt att fira. Det brukar bara vara nåt gott att äta och dricka, så är det bra med det. Jag är inte vän av stora fester. 50-årsdagen firades däremot på Sardinien och det var helt ok, med chartrad båtfärd på själva dagen. Men mer spännande än så, blir det tyvärr inte. ![]() /Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Samma här, fullständigt ointresserad av att fira att bli gammal och skröplig, varje dag närmare graven. Lägger all energi på något annat.
|
|
|
|||
|
|||
|
Har firat en födelsedag utomlands,då var vi på Madeira.
Nu för tiden tycker jag det är roligare att fira andra och häckla dom lite att dom snart är ikapp. Pia |
|
|
|||
|
|||
|
har firat en jämn födelsedag utomlands. Thailand på en enslig strand med en liten restaurang tillsammans med min familj+min gamla mamma... så vackert minne. Vågornas skvalp, sand på fötterna, kulörta lyktor i träden, restaurangen spelade Stevie wonders "happy birthday to you" o kom med en pyttetårta… underbar mat, ljummen natt och mycket glädje och kärlek.
Nu planerar jag för nästa jämna; nästa år tänker jag oss tillsammans i Grekland. Nu med två barnbarn...förslag på hotel någon? Är ju Naxosnörd men är flexibel! något barnvänligt och (nu ännu äldre )gamla mamma vänligt; ej hotelkomplex! nära strand och by.../emma
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|