![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har flera gånger sagt att nån gång ska vi boka nära inpå och åka dit vi hittar nåt lämpligt och till bra pris. Men oftast hinner jag hitta nåt långt i förväg som vi inte kan låta bli att boka
![]() Vårens resa är klar sen länge, 10 dar i Paleochora i maj. Men höstens resa hade vi inte riktigt bestämt var det skulle bli. Lite lösa planer fanns, men det visade sig att där vi ville bo fanns inte nåt ledigt. Så då bestämde vi att NU väntar vi med att boka nåt, och så åker vi "vart som helst" i Grekland. Alltid dyker det upp nåt som passar! Men helt plötsligt fanns den där, en resa till Kalymnos ![]() Den där spontanresan får vänta ytterligare nåt år ![]() Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Så spontan är inte jag, tittade idag på en hemresa i slutet av nov, för 900:-, nog det lägsta jag sett. Så det bokar jag nog.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nähe - Nej Icke något för mig!
Med obegränsat med semesterdagar och fet plånbok skulle det kanske vara kul men nu har icke ödet fallit så för mig. Håller med Janne - Tänk om man hamnar i ett land man absolut inte vill vara i!! ![]() /Faestis |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju verkligen att köpa grisen i säcken. Nja, inte för mig. Kanske om man skulle veta till vilket land det är. Alltså Grekland.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte ens då skulle jag nappa.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|