![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte ju dagen efter denna händelse så därför går det ju inte att göra någon reklamation. Vi drabbades inte på något sätt av den skadade aktern.
/ Hasse ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Avresedagar och strulande färjor. Ja, det är inte utan att man känner igen sig. Tur det löst sig bra för er ändå!
/Netwolf |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Någonstans i oron över vad som hade hänt ett dygn innan vår avresa med denna båt så fanns även en tanke som skänkte ett uns av lugn ändå.
Dessa Blue Star-båtar är så pass viktiga i den region där vi befann oss. Paros går tydligen Piraeus-Syros T o R med stor regelbundenhet. Hur den ska hinna med andra öar har jag varken kollat eller för den delen, förstått? Så vad göra, de stängde ju högra ingången, den vänstra användes och visst blir det mer trängsel osv. men att ta båten till ett varv för att göra en reparation mitt i högsäsong kändes totalt orimligt. / Hasse ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|