![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Herregud vad tråkigt att det skulle bli så. Hoppas på god rehab för dig nu.
Frun gjorde ett tappert försök att bryta armen första dagen en gång för 7-8 år sedan. Skulle dra ut en stol och trampade bakåt ner i en trappa som var bakom och fastnade med armen på något sätt. Det slutade i alla fall med att jag fick sköta diskningen och allt handarbete i tre veckor. Det blev även tre veckor sjukskrivning efter semestern, läkaren menade på att det var en spricka. |
|
||||
|
||||
![]()
Har du rehabiliterat dig nu Lena?
Jag hoppas du nu är i Chora Sfakion eller Paleochora och firar din stora dag! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag trampade snett på trottoarkanten i Platanias första kvällen för drygt 2 månader sedan. Ambulans och operation av en bruten fotled på en privatklinik. Jag vaknade på sjukhuset på min 50-års dag... inte riktigt vad jag hade planerat.
Men jag stannade kvar de 2 planerade månaderna och fick inhandla kryckor och rullstol. Hade trots allt en fantastisk tid då vi hyrde bil i 24 dagar och upplevde betydligt mer än vad vi brukar göra på sommaren. Nu hemkommen och haft ett första sjukhusbesök här hemma... de har inte riktigt samma syn på skadan som den grekiska sjukvården men det såg ändå bra ut... så nu väntar ett hårt jobb med rehabträning. Kanske hinner med en kretaresa till nu när jag ändå är sjukskriven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Min stora dag firades med barn och barnbarn , som hade fixat allt. Nu har vi fyra veckor kvar innan vi beger oss till Kreta igen! Skall bli underbart. Vi ska vara en vecka i Paleochora och resten av tiden i Chora Sfakion. Och naturligtvis blir det besök i Loutro. ![]() Hälsningar Lena |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|