![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Dom sista bilderna från Samos denna gången.
Först några bilder från vårt boende. Kostris, fågel fick en damfågel som sällskap i sin bur. Det innebar att dom nu har ett litet barn. Allrummet i bottenvåningen. Man har ingen frukostservering på hotellet men stor tillgång till alt här nere. Köksdelen med sköna soffor och en TV. Ingen TV finns på rummen (skönt). Del av trädgården. Taverna Pythagorion på hamnpromenaden. Humana priser, enormt trevlig ägare som alltid jobbar för fullt från tidiga morgon till sena kvällen. Han säger att han älskar sitt jobb! Här är hans mor tillsammans med syster. Hon grundade tavernan tillsammans med sin man år 1969. Bägge två sitter här varje kväll. Och tänk att dom bägge är över 90 år! Birgitta och Arne |
|
||||
|
||||
![]()
När jag såg bildserien med fågelburen först fick jag en inre bild av Arne inknökad i bur på grund av protesterandet på flygplatsen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för som vanligt härligt läsning!
Njut av Sverige några veckor så ser jag fram emot er nästa resa. // KR |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt med två sittandes tanter på bild, Birgitta! Annars ser man bara gubbar som sitter och sitter.
|
|
|||
|
|||
![]()
Palavern i Aten hade jag gärna varit åsyna vittne till
![]() Har själv varit med om något liknande, när bokade säten vid nödutgången plötsligt hade ytterligare en rad framför sig och därmed inte längre hade extra benutrymme, tvärtom var benutrymmet än mindre än vid de vanliga sätena ![]() ![]() Tack för den här resan! ![]() Ser fram emot nästa! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Välkomna hem.Men oj vilket drama på flygplatsen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojoj, nu fick Birgitta det lite stressigt i alla fall under hemresan. Gav de någon förklaring till åldersgränsen? Anser de över 60-åriga vara för skröpliga och långsamma vid eventtuell nödsituation eller något sånt?
Hur var resan med Aegean till Stockholm för övrigt? Enligt vad jag har förstått ingår t.ex mat i Aegeans priser? Nu får ni vila ut hemma, så ha det lugnt och skönt! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|