![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag minns att när vi var på Skopelos första gången, alltså september 2012 så fotade jag också busstidtabellen så vi skulle ha den tillgänglig. Vi tog sen bussen en dag till Milia och var där några timmar. Gick upp till vägen igen i god tid för hemresan, och där satt vi och väntade och väntade. Till slut insåg vi att det nog inte skulle komma nån buss på den utsatta tiden. Efter en timme kom bussen och väl tillbaka i stan kollade vi tavlan med busstiderna igen. Då visade det sig att tidtabellen hade ändrats sen första dagen när jag hade fotat den och den turen vi hade räknat att åka med hade alltså utgått
![]() Förmodligen ändras tiderna i mitten av september, för på min bild från 2014 ser man att den gäller från 15 september. Så håll koll på tiden ![]() Ett tips annars jag vill ge er, om ni inte har åkt den vägen förra gången ni var där, är en tur efter vägen mellan Elios och Skopelos stad (eller vice versa). Vägen är jättefin, nylagd för nåt år sen bara och går över bergen med en fantastisk utsikt. Åh, nu längtar jag tillbaka till Skopelos igen, men jag ser fram emot att få läsa om er resa dit. Maria |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|