![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Personligen så gillar jag forumet bättre även om jag kikar på FB också. Tyvärr så tycker jag att det är så många inlägg på FB om allt mellan himmel och jord
![]() Så jag håller med RUJO ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() På Facebook försvinner allt i flödet av allt som kommer. Jag har nu börjat skriva upp saker som jag vill ha kvar, till exempel en bra taverna, ett bra ställe att bo på, ja mycket mera. För det är absolut omöjligt att hitta den tråden igen. Det kan man göra på forumet. Men det är synd att man inte kan lägga in bilder på forumet (om man inte är proffs eller Janne). Och det är jättesynd att man inte kan gå in på albumen som finns på forumet. Jag har till exempel haft mina album som arkiv och nu kommer jag inte åt dom. Samt att jag har haft så mycket utbyte av andras album. Detta hoppas jag Janne och Camilla kan fixa med tiden. Och jag tycker också det är synd att en del av forumets medlemmar mer eller mindre har övergivit forumet och skriver mest på FB, som RUJO också anser. Jag tror på forumet men jag tror att FB är snart övergående. Vill gärna ha reaktioner på vad andra tycker! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är ju för forumet, som de flesta vet. Inget ont om fb och de som föredrar det, men allt hamnar ju i en enda röra.
Sen tycker jag att Janne bör ta bort infon om att forumet varit svajigt. Många tror säkert att det fortfarande är så och går därmed inte till Kalimera. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är definitivt en Forumkramare!
|
|
|||
|
|||
![]()
Definitivt forumet före fejan!
|
|
|||
|
|||
![]()
Forumet är ju som hemma! Det kan aldrig FB bli. När man är där, längtar man ju bara hem.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag delar era åsikter. Jag hade själv ta upp det här. FB kan väl vara kul, men forumet är ju strukturerat och det är lätt att hitta information.
Vi får göra reklam för forumet, det är perfekt. Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|