![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna till våren säger väl jag då, som har huttrat vid många majbrasor i Jämtland! När min och vännen Ylvas fäder sjöng i manskören stod hon och jag mellan dem i snödrivorna och ryste av spänning för det skulle bli sommar snart! Sköna Maj!
Hoppas ni får en fin tid nu som kompensation för den jobbiga tiden. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för en stunds god läsning!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla för intressant läsning, även om det fanns mycket sorg att ta del av också. Det där jävla sjukdomen.
![]() Roligt dock att Georgos och Pelagia har slutit fred. ![]() Det ska bli riktigt spännande att följa utvecklingen i regionen i och med öppnandet av flygplatsen. Hoppas det blir annat än bara AI bara. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, här behöver man inte fira "Inga stormar..." , men visst minns man manskören med pappa med och ibland fick man stå i snödrivan. Vi har samma erfarenhet, Monica.
Dödsfallen i cancer fortsätter. Ytterligare en god vän i Östersund gick bort på sista aprildagen. På Kreta vill man inte berätta om dödsorsaken. Det är så många som dör av rökningsrelaterade sjukdomar och den lasten vill man helst inte koppla dödsfallen till. Tyvärr röker nästan alla här. Bland turister är det oftast kvinnor man ser som rökande. / Jannis |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|