![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Masse!
Ber om ursäkt för min spontana kommentar igår! ![]() ![]() Var bara så upprörd över händelserna i Stockholm. Kunde inte tänka på annat. Kalimera är ju ett forum om grekland och ska så förbli. Life goes on! / Kajja |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men med det fasansfulla i färskt minne, så blir man både frustrerad, förbannad och ledsen. Själv befinner jag mig utomlands och följer händelseutvecklingen på distans. Tänker på att nära o kära förmanat oss att undvika folksamlingar o dyl och så sker terrorn hemma i Sverige! 😡 /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Det var väl jag som skulle ha hållit mig till ämnet.
Men ibland är det svårt att hålla igen. Pia |
|
|||
|
|||
![]()
Vårvintern den tycker jag om,det blir ljusare,solen värmer,tvätten torkar ute,näsan rinner men det finns det medicin emot!
försommaren när björklöven kommer,allting är skirt grönt,plantera ut i växthuset,svära över allt ogräs i rabatterna.Ta fram cykeln. Sommaren det är småresor,släktbesök,musik.... Hösten kommer snart...men den kan vara så vacker men alla gula löv och så får man fara till Samos. Oktober-November kolsvarta innan det blir nån snö, Å så blir det december och jul å nyår och så börjas det om på ny kula igen Pia |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
🌷
/ Kajja som har maj, juni och september i Grekland som bästa "årstiderna". ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|