Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-03-07, 20:34
seaside seaside är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Astron Princess - eller var ska man bo?

Det är ett bra hotell med bra standard. Kan bli lite störd av trafiken utanför. Se till att få ett rum högt upp för utsikten är mycket bra. Frukosten är hyfsad. Har tidigare bott där flera gånger. Badet är hyfsat om man går rakt nedanför hotellet. Strax bredvid tavernan Seaside. Men det finns mycket bättre stränder som man måste åka till.
I år bor vi på Alimoundo Mare som ligger strandnära strax nedanför Astron Princess.
Hoppas ni får en underbar resa.
Svara med citat
Gammal 2017-03-08, 08:34
Oliv-ewa Oliv-ewa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Citat:
Ursprungligen postat av seaside Visa inlägg
Det är ett bra hotell med bra standard. Kan bli lite störd av trafiken utanför. Se till att få ett rum högt upp för utsikten är mycket bra. Frukosten är hyfsad. Har tidigare bott där flera gånger. Badet är hyfsat om man går rakt nedanför hotellet. Strax bredvid tavernan Seaside. Men det finns mycket bättre stränder som man måste åka till.
I år bor vi på Alimoundo Mare som ligger strandnära strax nedanför Astron Princess.
Hoppas ni får en underbar resa.
Det är det 5* hotellet du ska bo på då. Kollade lite på det också. Dottern som jag ska åka med (och bjuda) ville så klart till det hotellet, men vi ska ha var sitt enkelrum och det fanns inga kvar där då vi skulle åka.

När det gäller Astron Princess, så undrar jag om du känner till om enkelrummen har havsutsikt. Dubbelrummen finns endast val "delvis havsutsikt" och enkelrummen finns inga val alls att göra. De har samma boyta och det står fina enkelrum, så har man tur kanske alla enkelrum har ENORM havsutsikt *hahaha* Balkongerna såg jättefina och stora ut iaf!
Svara med citat
Gammal 2017-03-08, 19:48

Tyvärr så tror jag att enkelrummen är vända mot poolen och bergen. Hör med resebolaget eller kontakta hotellet. Balkongerna är stora så de är helt ok.
Om man bor mot bergen så besväras man inte av trafiken.
Svara med citat
Gammal 2017-03-09, 19:26

Citat:
Tyvärr så tror jag att enkelrummen är vända mot poolen och bergen. Hör med resebolaget eller kontakta hotellet. Balkongerna är stora så de är helt ok.
Ajajaj alltid e de nåt Ska ringa o höra, men jag tror du har rätt. Det är väl därför det inte nämns nåt alls om havsutsikt på enkelrummens beskrivning. Vi får väl överleva detta i så fall.
Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 17:34

Fanns bara 1 enkelrum på Astron Princess med Apollo, så nu har vi bokat 2 enkelrum på Booking.com i stället och köpt flygstolarna på Apollo
Svara med citat
Gammal 2017-05-12, 06:49

Citat:
Vi checka in igår. Dottern fick rum längst upp mot poolen o mittemot hennes dörr/rum låg sviten. Jag skulle hamna på vån 1 mot poolen, men givetvis bytte jag till sviten😜 Så nu njuter jag i fulla drag - vilken utsikt!
Svara med citat
Gammal 2017-05-12, 22:38

Utsikten är hänförande. I en del rum kan man stå i duschen och blicka ut över havet. Astron Princess är verkligen bra. Sviterna oj så fina. Och så nära till Supermarket.
Ha underbara dagar.
Seaside.

.
Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 07:40

Citat:
Utsikten är hänförande. I en del rum kan man stå i duschen och blicka ut över havet. Astron Princess är verkligen bra. Sviterna oj så fina. Och så nära till Supermarket.
Ha underbara dagar.
Seaside.

.
Jag har en enorm utsikt med två utgångar till den stora balkongen. Utsikten sträcker sig över hela rummet, både sovrumsdelen o "vardagsrumsdelen", men imgen från badrummet, men det får duga ändå ;-)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:27.